lisapalm.blogg.se

Statistiktentan är över!

Kategori: Personligt

Sådär! En timme satt jag och skrev tentan. Vi hade fem timmar på oss men jag skriver fort och jag svarade på alla frågor. Om svaren är rätt är ju en annan sak att diskutera men det vet vi inte än så det ämnet kan vi hoppa över nu i tre veckor medan alla tentor rättas. Jag hoppas verkligen det gick vägen för det hade varit så skönt att slippa göra om den.
 
Jag skrev en lista som den jag skrev om i förra inlägget med allt vi skulle göra i skolan de närmsta två veckorna och jag är fantastiskt glad att jag nu kan säga att jag bockade av den sista uppgiften idag och det var tentan. Nu har de två veckorna gått. Det går fort även när man inte har så kul!
 
Efter tentan så fikade jag med Emilia, Amanda och Patricia på bibblan på universitetet. Sedan körde jag hem och har suttit framför tv:n fram tills nu. Sebastian kom hem för en stund sedan och snart ska vi till affären och handla lite mat. Tacos blev det ikväll! Funderar på om jag ska köpa lite dipp och grönsaker och ha till ikväll. Hade varit gott!
 
Förresten! Igår på träningen hade vi lite prisutdelning till oss som gjort fitnesschallengen! Jag och Sebastian vann pris båda två! Jag kom på andra plats och Sebastian på tredje! Det var mycket roligt. Sedan efteråt blev det ett hårt tabata-pass i ösregn. Så härligt!!!
 
Imorn ska jag tvätta hela dagen (som vanligt på mina helger tycker jag) och läsa självbiografier som vi ska ha läst till c-uppsatsen. 
Sen på söndag blir det en tripp till outleten i hemkommunen och kanske middag hemma hos mina kära föräldrar. 
 
Här kommer också en random bild på mig. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: