lisapalm.blogg.se

Förberedelser

Kategori: Personligt

Tjena!
Sitter i skolan och väntar på Patricia (min projektkompis ;)).
Vi ska förbereda inför ett seminarie som är imorn. Då ska vi opponera på ett annat projektpars projektplan.
(Mycket projekt nu!)
Igår hade vi ett seminarie på två gamla C-uppsatser. 
Jag och alla kompisarna hade typ panik innan tills gruppen som hade seminariet innan oss kom ut och sa att det inte alls varit jobbigt eller överdrivet seriöst. Skönt att höra!
Seminariet gick bra och alla var godkända. Då kan man boka av det från listan (se ett föregående inlägg om paniken jag hade förra veckan).
 
Senare i eftermiddag kommer Amanda och Emilia också så vi fyra kan börja med vårt mini-paper som ska in senast måndag. 
Sen när det är gjort och även seminariet på det är gjort så är det bara statistiktentan kvar. Jag vet inte varför men jag är inte så orolig över den. Hoppas inte det ger ett dåligt omen så den tentan går skit. Hoppas jag klarar den!
 
Men nu ska jag vänta lite till på Patricia. Hon kommer nog snart. 
 
 
En bild som för övrigt inte har något med inlägget att göra men bilder är ju alltid trevligt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: