lisapalm.blogg.se

Back on track!

Kategori: Personligt

Jaha, då var man här igen. Får se hur länge det håller denna gången. Det hade varit roligt att få upp skrivandet igen men jag provar lite först så jag kan få in det som en rutin i livet. 
Ska väl berätta att det var min kära svärmor som fick upp gnistan i mig igen så om detta går bra kan ju hon få ta del av lyckan!
 
Annars då? Det är ju för bövelen Svenska Hollywoodfruar på tv om bara fem minuter! Måste förflytta mig in till tv:n. Vänta lite...
 
 
 
Så! Placerade mig i sängen (pojkvännen har ockuperat tv:n i vardagsrummet). Tydligen är det något spel kallat GTA5 som är poppis nu. Inget jag nödvändigtvis ska se ner på då jag provade det häromdagen. Pojkvännen skrattade hela de 5 minutrarna jag spelade, först för att jag körde enligt hastighetsbegränsningarna (det är ett bil-spel typ?) och följde andra diverse trafikregler och sedan för att jag utav vrede för hans hånfulla skratt körde med gasen i botten och körde på en bil som ägdes av några gangsters som sedan misshandlade mig. Ja, är det dagens nöje så har jag ingen humor längre men visst, så länge han är nöjd. 
 
 
Men hörrni! Nu börjar fruarnas program från det ljuvliga Hollywood!
Har ej mer tid att tillägna er för tillfället noll läsare men ju fler ni blir desto mer tid ska jag ha! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: