lisapalm.blogg.se

Läshelg!

Kategori: Personligt

Ja, detta kommer garanterat bli en läshelg!
Eller ja, på lördag ska ju jag och Malin ut till Elin en runda och hälsa på henne och bebisen men annars kommer (läs: måste) min helg bestå av att läsa vetenskapliga artiklar och självbiografier till min och Patricias C-uppsats. 
Ja, det är en del nu men om man bara följer sin tidsplanering så kommer det bli färdigt i tid och dessutom vara bra!
 
Jag har varit en runda hos Patricia idag så vi har klart för oss vad vi ska göra i helgen. På måndag ska vi sitta och försöka göra färdigt bakgrunden så gott som det går. Sen på kvällen ska vi till Emilia på middag. Spännande!
 
Ikväll är det idol med. Undrar vem som åker ut ikväll..? Ska ni titta?
 
Nä, nu får jag väl ta och sätta mig i soffan med artiklarna och en överstryckningspenna. 
Wish me good luck!
 
Ni får en bild på hur jag såg ut på pappas födelsedag för någon vecka sedan.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: