lisapalm.blogg.se

Pappa fyller snart 70 år!

Kategori: Personligt

Ja, snart fyller min käre far hela 70 år!
Tänk så länge den fina människan levat! 
Idag har jag handlat present till honom som alla vi sex syskon ska dela på. Hoppas han gillar den!
Ja, vi är en hel drös med syskon. Känner du mig så vet du till och med hur gamla alla är och vilken ordning de kommer i hehe! (Jag är minstingen!)
 
Idag har jag och Patricia jobbat på i skolan från klockan 09.30-15.30 ca. Och vi har inte tagit mycket paus ska tilläggas. Även Amanda och Emilia slöt in i ett gemensamt grupparbete efter 14.30-tiden. 
Är ganska slut i huvudet men är nöjd med att vi fick så mycket gjort så resten av veckan inte blir lika jobbig.
Kanske till och med får "ledigt" i helgen. (Får ju för visso ändå plugga till statistiktentan men jag kan ju hålla mig hemma, vilket är skönt).
 
Kollar just nu på Svenska Hollywoodfruar på tv3. Är lite jobbigt att skriva samtidigt för jag försöker lyssna på vad de säger. Inte för att någon av dem någonsin säger något vettigt men ändå..
 
Imorn stundar seminarie nr 2 av 3 på dessa två veckor. Det första som var igår gick bra utan problem. Var inte så seriöst som jag trott. Däremot kommer det imorn vara mer seriöst då det handlar om våra projektplaner inför de kommande C-uppsatserna. 
Återkommer imorn med hur det gick!
 
 
Två år gammal bild på mig. Saknar det långa håret. Ska få tillbaka det snart! Är på god väg ändå och eftersom mitt hår växer som ogräs är det ingen omöjlighet att ha det inom kort!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: