lisapalm.blogg.se

"Halv åtta" hos Amanda!

Kategori: Personligt

Hej!
Igår hade jag superkul hemma hos Amanda!
Hon, jag, Emilia och Patricia har nämligen bestämt att vi en gång i veckan i fyra veckor ska ha lite "halv åtta" hos mig fast vi har det vid 17.30. Det blir så sent annars haha!
Så igår körde jag in till stan och hämtade Patricia. Vi körde till Emilia och hon körde oss sedan till Åseda där Amanda bor.
Så vi blev bjudna på supergod mat och dryck!
Jag ska visa på bilder nedan. 
 
Nästa vecka ska Emilia hålla i det hemma hos henne, om två veckor har Patricia ansvar för kvällen och om tre veckor är det förvånansvärt jag som ska vara värdinna till mina väninnor!
Det ska bli kul även fast jag inte direkt är känd för att vara bra på eller ens tycka det är kul att laga mat.
Det ska nog gå bra!
 
Idag hade jag och Patricia våran första handledning med handledaren till C-uppsatsen. Han tyckte att det såg mycket lovande ut så det känns ju skönt. Hoppas han säger så vid varje handledning haha!
 
Imorn och på fredag ska vi jobba på med C-uppsatsen. Vi ska försöka jobba på så mycket det bara går i veckan så man kan få helgen fri. Sen om man måste sitta på helgen också så gör vi ju det också så klart. Allt för att få vara ledig vid jul och nyår för en gång skull på flera år!
 
Här kommer lite bilder från igår!
 
 
Så här såg jag ut! Tripplat håret med trippeltång. Tröjan är från Gina Tricot och jag har byxor från Vero Moda och skor från Din Sko (med dessa syns så klart inte på denna bilden!).
 
 
 
Amandas väldigt fyndiga och tjusiga meny! Svar ja, det var lika gott som det låter, om inte godare!
 
 
 
Så här såg förrätten ut tagen med dålig kamera på iPhone 5. Mycket gott!
 
 
 
Så här såg huvudrätten ut. Ja, jag har börjat äta lite på den. Jag är inte van bloggare än som kommer ihåg att ta bilder på maten innan jag hugger in!
 
 
 
Ja, som ni ser har jag hunnit äta upp hela efterrätten innan jag kom på att ta bild.. kan inte säga annat än att jag är ledsen. Ledsen för er som inte fick smaka! Hahaha! Mumma!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: