lisapalm.blogg.se

Snart hemgång

Kategori: Personligt

Snart ska vi åka hem, Malin och jag. 
Har haft en awesome skitkul helg här i Stockholm med Martina och Malin :D 
Vi gick ut både i fredags och igår. Hur kul som helst :)
Sen har vi shoppat upp typ hela månadspengen med! Men det är bara två veckor till bidraget och lönerna kommer.. Håll ut!

Imorn har jag seminarie som jag inte ska påstå att jag är överdrivet förberedd inför.. Men det är tur att vi ska göra det i grupper så man inte står helt ensam i alla fall!

Hör kommer några bilder på mig från helgen :)


I fredags innan utgång. 


I en ny partyblåsa från Manhattan. Är mycket nöjd med inköpet och detta var outfiten till gårdagens utgång. 


Vi var även på Berns och kollade på en konsert med ett band som heter the foals. Dom var mycket bra! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: