lisapalm.blogg.se

Herbalife

Kategori: Personligt

Ja men hallå människor!
Läget?
 
Igår fyllde min käre far 70 bast! Det firade vi ordentligt hemma i hovet med alla mina syskon och de flesta av deras barn så vi var en del (refererar som sagt till om ni träffat mig och fått min släkt beskriven, vi är liksom väldigt många..)
Pappa fick en moccamaster av oss i present och han blev så glad över den lille pappsen <3 
 
Idag har jag haft seminarie på förmiddagen. Kändes rätt meningslöst men nu är det gjort. Nu är det faktiskt endast statistiktentan som är kvar från min lista från detta inlägget ---> 
http://lisapalm.blogg.se/2013/october/gor-ett-nytt-forsok.html
 
Kännu ju skönt det i alla fall. Har pluggat på den idag. Fattade faktiskt det mesta så det är jag nöjd över. Dock är jag orolig över att inte komma ihåg det sen när jag väl sitter där. Men läraren sa att han skulle rätta snällt så får väl tro på det..
 
Gjorde förresten en asgod shake/smoothie innan med mina herbalife-produkter. Bra skit det där! Googla det!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: